AgendaArbejdsglædeEventMedarbejderdagMødePersonalearrangementStompTeambuildingVirksomhedskultur

​Kan jeg være helt sikker på at jeg booker et event der vil lykkes?

Det ærlige svar er selvfølgelig; nej, – det kan du ikke være helt sikker på?

Men hvis du bruger lidt tid på din research, vil du få en ret sikker fornemmelse for om du har fat i de rigtige folk til at løfte opgaven, og som sætter alt ind på at det skal lykkes.

Firma events handler om at bringe mennesker tættere i deres forståelse af hinanden.
Medarbejdere er loyale over for deres arbejdsplads og vil gå langt for at gøre et firma event til en succes ikke bare for firmaet og chefen, men også for den kollega der har booket aktiviteten, og for dem man deltager sammen med.
Men da det handler om mennesker, kan man aldrig være helt sikker på om det vil lykkes.

Til gengæld kan du være sikker på at Stomp Along har gjort det mange gange og vi sidder ikke bare og planlægger for, at lade andre tage over når det virkelig gælder. Vi booker og afholder selv alle events og har første hånds fornemmelse for hvem vi skal møde når det gælder. Og med vores baggrund i showbizz, hvor det altid handler om at møde sit publikum og mærke hvem de er og hvordan de reagere, og hvor man aldrig er bedre end sin sidste performance, når det gælder om at sælge de næste billetter, har vi en ret sikker fornemmelse for at møde vores deltagere, uanset om de er pædagoger, ingeniører, ledere eller medarbejdere i mange forskellige positioner og virksomhedskulturer.

 

DSC00522

 

Først når vi står ansigt til ansigt med deltagerne, ved vi hvordan de reagerer på eventet. Og fordi der ofte er tale om at vi ikke bare skal underholde, men også skal rykke ved gruppen, for at skabe en stærkere fællesskabsfølelse og understøtte arbejdsglæden, bliver vi prøvet på vores empatiske og humoristiske evner, hver gang vi skal skabe tillid som instruktører.

Medarbejderne kan med god ret synes at de spilder tiden, hvis eventen ikke lever op til forventningerne. Derfor er det afgørende at vi afstemmer behov og forventninger så tidligt som muligt, så ingen af os kommer til at bruge tid på at planlægge et event der ikke kan folde sig ud på de bedste betingelser.

Jeg har booket mere end 1000 musikalske teambuilding events, og glæder mig over at opleve hvordan de har foldet sig ud som en succes, under meget forskellige forudsætninger.
Jeg har også sagt nej tak til potentielle kunder, som har haft ønsker der ligger ud over de rammer som Stomp Along arbejder med. Fx. Hvis deltager antallet oversiger vores max, hvis det er for lille, eller hvis lokationen ikke er velegnet til vores musikalske programmer. Det kan også være hvis det er vanskeligt at opnå sammenhængskraft imellem agendaen og vores indslag, som er et afgørende punkt for at alle parter kan opnå tilfredsstillelse i oplevelsen.

Det er ikke vanskeligt at mærke når grænsen er nået, det handler bare om at få stillet de vigtige spørgsmål der beskriver behovet.
Det handler om at opnå kvalitet i oplevelsen. Og for at nå i mål bruger vi vores erfaring i alle faser af både planlægningen og afviklingen for at opnå sammenhængskraft for alle parter.

Per Cussion / Stomp Along

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *